Hogyan fogytam 100 kilót 3 hét alatt

Egy sikeres nő őszinte vallomása akivel megtörtént a lehetetlen!

Első lépés - Fogyj le!

2010.03.23. 21:32 | sikeresnő | Szólj hozzá!

Én is fogytam, nem keveset... sokat! Amíg egy bálna voltam kb 150 kilót nyomtam a sok mekis kajától és pizzától, ezért elégedetlen voltam a súlyommal. Aztán megtaláltam ezt az ACAI micsodát valami nő blogján, aztán megint, aztán láttam a TVben is, és valami híroldalon is olvastam róla. Így nem kell elmennem edzeni, vagy bármit is csinálni azonkívül hogy naponta beveszek egy fogyitablettát és máris több kilót kezdtem fogyni minden egyes nap! A kilók csak úgy lehullottak rólam, olyan volt mint egy varázslat. Csak egy bogyó naponta és ülhettem tovább egész nap a TV előtt, nézhettem a Maunikasót miközben tovább zabáltam a pizzát és a mekis kaját. A fogyitabletták annyi energiát adtak hogy minden egyes alkalommal mikor elindultam WC-re oda is értem! Még a hajam is szebb lett, sőt foltokban elkezdett újra kinőni! A tabletták miatt olyan költségek jelentek meg a számlámon amik tényleg megakadályoztak abban hogy kaját vegyek!

Így hát lefogytam több mint 100 kilót 3 hét alatt és most kurva jól nézek ki! A doki szerint bulimiás lettem de szerintem csak irígykedik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerescsaj.blog.hu/api/trackback/id/tr911866327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása