Hogyan fogytam 100 kilót 3 hét alatt

Egy sikeres nő őszinte vallomása akivel megtörtént a lehetetlen!

Ötödik lépés - Plasztikai műtét!

2010.03.19. 21:33 | sikeresnő | Szólj hozzá!

Na ez tényleg igazán sokat segített! Felvettem egy kölcsönt, (oké igazából többet is, így kedvezményt is kaptam a prodiventnél, 312% helyett 265% THM, ez több mint 50%-os kedvezmény!) és az így szerzett pénzből eljutottam a plasztikai sebészhez. Nagyon kedves volt a fickó bár egy kicsit fáradt lehetett, mert mikor mondtam neki hogy jól akarok kinézni a nővérek oxygént adtak neki. Mindegy miután jobban lett és befejezte a telefonálást a Hawaii nyaralás ügyében azt mondta kicsit drága lesz de megoldható. Egy hét és pár műtét után nézz meg most! Megcsináltattam az arcom, az ajkaim, a melleim, a fenekem, tulajdonképpen egy új nő lettem! Mostmár simán nézek ki úgy mint bármelyik szanaszét szolizott HP a városban, sőt valószínűleg még nagyobb kurva lettem a sok piszkálódás miatt amit kövér disznóként kellett elviselnem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerescsaj.blog.hu/api/trackback/id/tr41866337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása