Hogyan fogytam 100 kilót 3 hét alatt

Egy sikeres nő őszinte vallomása akivel megtörtént a lehetetlen!

Harmadik lépés - Befestettem a puncimat!

2010.03.21. 21:33 | sikeresnő | Szólj hozzá!

Ahogy fogyni kezdtem, rájöttem hogy a puncim szine nem igazán tetszik ezért körülnéztem és némi szinező felhasználásával megoldottam a problémát. Ez tényleg csodát tett, az önbizalmam az egekben volt és nem tehetek róla de kényszert éreztem hogy mindenkinek megmutassam a teszkóban és később az előzetesben is!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerescsaj.blog.hu/api/trackback/id/tr441866333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása